loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 1054 شنبه 1392/01/10 نظرات (1)


بعد از دیدن ميان پرده شروع بازی، از کنار جسد رئیس جمهور به بیرون از اتاق به سمت چپ رفته تا رسیدن به درب راه رو ادامه بدید. مسیر رو تا راه پله ادامه بدید تا به سالن غذاخوری برسید. دنبال فرد مشکوک برید تا به آشپزخونه برسید، بعد از رسیدن به راهرو، راه رو تا رسیدن به در قرمز رنگ ادامه بدید. بعد از دیدن ميان پرده وارد در خروج بشید و به سمت چپ، به دنبال مرد برید تا مجدداً به آشپزخانه و بعد به غذاخوری برسید، بعد از شکستن لوستر وارد درب بزرگ شوید. در سالن بعدی منتظر بشید تا مرد در رو باز کنه. در اتاق منتظر بمونید تا مرد در رو باز کنه. به سمت چپ برید و وارد در بشید و راهرو رو به دنبال مرد تا پیدا کردن لیز، دختر مرد ادامه بدید. بعد از صحبت مرد با لیز مسیر رو به سمت آسانسور برگردید. وارد آسانسور بشید و بعد از دیدن ميان پرده از آسانسور بیرون برید و زامبی هارو بکشید. راه رو در پارکینگ تا رسیدن به در قرمز ادامه بدید.

 بعد از دیدن ميان پرده، از پله ها بالا برید و راه رو تا رسیدن به در بزرگ خروج ادامه بدید. وارد کلاس درس بشید و با زامبی ها مبارزه کنید. به سمت در خروج برید و راه رو تا رسیدن به کلاس بعدی ادامه بدید. در اینجا زامبی در انتظار شماست با یک شلیک سریع اون رو از پا دربیارید، داخل کلاس زامبی هارو کشته و از در خارج بشید.به سمت در بزرگ برید و از راه پله پائین برید، زامبی هارو بکشید و آیتم هارو از روی زمین بردارید.وارد در بزرگ بشید، راه رو تا در بعدی ادامه بدید تا به فضای باز برسید. به سمت دروازه آهنی برید اما نیاز به کارت کلیدی دارید، در سمت دیگر، وارد در چوبی بشید و در انتهای راهرو وارد در بشید اما آژیر خطر به صدا درمياد. با زامبی ها مبارزه کنید تا هانیگن در رو باز کنه. وارد اتاق بشید به سمت کامپیوتر برید از کشوی زیر میز آیتم رو بردارید، وارد کتابخانه بشید و همچنین اتاق بعدی، کارت کلیدی رو بردارید و زامبی رو بکشید. حالا مسیر رو تا فضای آزاد برگردید و به سمت دروازه آهنی برید و کارت رو روی آن استفاده کنید. بعد از به صدا دراومدن آژیر خطر به سمت در بزرگ برید و در حیاط از دست زامبی ها فرار کنید و راه رو تا رسیدن به ماشین پلیس ادامه بدید. سوار ماشین پلیس بشید اما سوئیچ روی ماشین نیست، داشبورد و آفتاب گیر رو برای پیدا کردن کلید جستجو کنید، بعد از پیدا کردن کلید ماشین رو روشن کنید و زامبی هارو بکشید. بعد از انفجار ماشین پلیس وارد فاصلاب بشید.

بعد از دیدن ميان پرده، راه رو تا رسیدن به ریل قطار ادامه بدید، به سمت چپ برید، زامبی هارو بکشید، مراقب قطار باشید، راه رو ادامه بدید، وقتی به زامبی های الکتریسته ای رسیدید در سمت چپ وارد در بشید، از پله ها پائین برید، وارد در بشید تا به ریل قطار بعدی برسید، ریل رو به سمت چپ ادامه بدید تا به قطار برسید، در اواسط راه مراقب قطار و زامبی ها باشید. از سکو بالا برید و و وارد در قطار بشید اما در بسته ست، به سمت واگن عقب قطار برید و برای هلنا قلاب بگیرید.وارد قطار بشید و به واگن بعدی برید، در انتها از سمت چپ پائین بپرید ،از ریل قطار عبورد کنید تا به ایستگاه برسید، زن بازمانده رو نجات بدید و زامبی هارو بکشید، مراقب تف سمی اونها باشید. از پله ها بالا برید. و وارد در آهنی بشید تا به شهر برسید.

خیابان رو تا انتها برید و مرد بازمانده کمک کنید، وارد کوچه سمت چپ بشید و از نردبان بالا برید. راه رو ادامه بدید تا خیابان بعدی برسید، وارد کوچه روبرو بشید و زامبی هارو بکشید. از نردبان بعدی بالا برید و سطل بزرگ رو هل بدید و مسیر رو ادامه بدین. تا به کلاب برسید، وارد حیاط بشید تا به خانه برسید، اتاق پذیرایی رو رد کرده تا به در خروج برسید اما در قفل هست برگردید و کلید رو از کنار زن بردارید ، زامبی رو بکشید و مجدداً به سمت در خروج برید و کلید رو روی در استفاده کنید. زامبی هارو نادیده بگیرید و وارد در بشید. بعد از دیدن میان پرده زامبی هارو بکشید و مسیر رو تا رسیدن به حیاط ادامه بدید. از پله های اضطراری بالا برید و کمک کنید تا هلنا به سمت دیگه بره، به پائین برگردید، با زامبی ها مبارزه کنید تا هلنا در رو باز کنه. وارد در بشید و و راه رو تا رسیدن به رستوران ادامه بدید، به سمت در خروج برید. به بازمانده ها کمک کنید و تمام دشمنان رو از بین ببرید. بعد از تصادف آمبولانس در پمپ بنزین، به سمت بنزین در حال نشت شلیک کنید. بعد از دیدن میان پرده به دنبال بازمانده ها برید. وارد فروشگاه اسلحه بشید و با زامبی ها مبارزه کنید. بعد از نابود کردن زامبی ها به طبقات بالاتر برید تا به پشت بام برسید، بعد از دیدن میان پرده از پشت بام پائین برید تا به اتوبوس برسید. داخل اتوبوس به سمت زامبی بزرگ شلیک کنید تا میان پرده آخر نمایش داده بشه. 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط a در تاریخ 1393/03/08 و 0:17 دقیقه ارسال شده است

بنظر من خودت و سایتت بدرد اشغال دونی میخوره بچه فلسطینی.حواست باشه داخل سایتت چی مینویسی.خرفهم شدی؟
پاسخ : اولا شان خودتونو بدونید دوما یادم نمیاد چیز بدی نوشته باشم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 299
  • آی پی دیروز : 332
  • بازدید امروز : 1,066
  • باردید دیروز : 1,338
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 7,086
  • بازدید ماه : 15,098
  • بازدید سال : 82,541
  • بازدید کلی : 3,675,727