loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 161 چهارشنبه 1392/01/07 نظرات (0)
آخرین آمار فروش «فیلم‌های نوروزی»
فیلم سینمایی «رسوایی» با فروش 820 میلیون تومانی در کشور برای لقب‌گرفتن اولین فیلم میلیاردی سال 92 خیز برداشت و «تهران 1500» هم در کل کشور 430 میلیون تومانی شده است.
علی سرتیپی مدیرعامل موسسه پخش «فیلمیران» که پخش «رسوایی» و «تهران 1500» را برعهده دارد،در گفت‌وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره آخرین وضعیت فروش این دو فیلم اظهار کرد: فروش شب گذشته (ششم فروردین‌ماه) «رسوایی» تنها در تهران 97 میلیون تومان بوده است.

وی درباره فروش کلی «رسوایی» خاطرنشان کرد:تا شب گذشته فروش این فیلم در کل کشور به 820 میلیون تومان رسیده است و انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری فروش «رسوایی» به یک میلیارد تومان برسد.

این پخش‌کننده سینمای ایران درباره آخرین آمار فروش «تهران 1500» هم گفت:فروش شب گذشته انیمیشن سینمایی «تهران 1500» تنها در سینماهای تهران 60 میلیون تومان بوده که آمار خوبی است. در کل کشور نیز فروش این فیلم تا شب گذشته به 430 میلیون تومان رسید.

سرتیپی در پایان یادآور شد:تا شب گذشته، فیلم سینمایی «رسوایی» در جایگاه اول و انیمیشن سینمایی «تهران 1500» در رتبه دوم فروش نوروزی سینمای ایران در سال 92 قرار دارند.

 بر اساس گفته سرتیپی، «رسوایی» در حدود 60 سینما‌ی کشور و «تهران 1500» هم تا چند روز قبل در 40 سینمای کشور نمایش داده می‌شوند.

«رسوایی» جدیدترین فیلم مسعود ده‌نمکی است که در آن اکبر عبدی نقش یک روحانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران این فیلم هم می‌توان از الناز شاکردوست،محمدرضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، مریم کاویانی، امیردژاکام، امیر نوری، تینا آخوندتبار، مهسا کامیابی و محبوبه بیات نام برد.

همچنین انیمیشن «تهران 1500» اولین فیلم بلند سینمایی بهرام عظیمی است که در جشنواره سی‌ام فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتی فانتزی از شهر تهران در سال 1500 است و از تصویر‌سازی چهره‌هایی مانند هدیه تهرانی، بهرام رادان‌، مهران مدیری‌، گوهر خیراندیش‌، محمدرضا شریفی‌نیا، ‌حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و حسام نواب صفوی بهره برده است.


«قاعده تصادف» با 9 سینما 70 میلیون تومانی شد

 «قاعده تصادف» پس از یک هفته اکران در سینماهای اندکش، به فروش 70 میلیون تومانی در تهران رسیده است.

مصطفی شایسته از مدیران دفتر «هدایت فیلم» و پخش‌کننده «قاعده تصادف» در گفت‌وگویی کوتاه، درباره آخرین آمار فروش این فیلم سینمایی بیان کرد: «قاعده تصادف» به‌دلیل آنکه پروانه نمایشش نسبت به سایر فیلم‌های نوروزی دیرتر صادر شد، یک هفته دیرتر از آن‌ها و از 30 اسفندماه روی پرده رفت.

وی خاطر نشان کرد: ما اکنون تنها 9 سینما در تهران در اختیار داریم و سه سینما هم به صورت سانسی فیلم را نمایش می‌دهند اما علی‌رغم این تعداد سینمای کم، فروش «قاعده تصادف» در این مدت یک هفته‌ای به 70 میلیون تومان رسیده است.

به گفته مصطفی شایسته، این فیلم در خارج از تهران فعلا تنها در سه سینمای مشهد اکران شده است.

بهنام بهزادی تهیه‌کننده و کارگردان «قاعده تصادف» چند روز قبل در گفت‌و‌گویی درباره شرایط اکران فیلمش گفته بود: «از شرایط فروش فیلم راضی نیستم ولی وقتی فیلمی به دلایلی نامعلوم یا شاید هم معلوم، دیرتر در چرخه اکران قرار می‌گیرد یا خارج از چرخه حمایتی دستگاه و سازمان‌های داعیه‌دار کار فرهنگی در نظر گرفته می‌شود و هیچگونه امکانی نه تنها برای تبلیغ بلکه برای اطلاع‌رسانی اکران شدن هم در اختیار ندارد، چاره دیگری باقی نمی‌ماند... با این حال خوشحالم از این جهت که با همین شرایط نابرابر در روند خوبی قرار داریم و در روزهای آینده به فروش بیشتری دست خواهیم یافت».

 «قاعده تصادف» که پنج سیمرغ بلورین از سی‌ویکمین جشنواره فجر گرفته بود، فیلمی است که به روابط جوانان با همدیگر و والدینشان می‌پردازد و بازیگرانی هم‌چون امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بنی‌احمدی، مهرداد صدیقیان، سروش صحت، محمدرضا غفاری، مارتین شمعون‌پور،‌ روشنک گرامی، ندا جبراییلی و امید روحانی در آن ایفای نقش کرده‌اند.


فروش 87 میلیونی «رژیم طلایی» در تهران

 فروش فیلم سینمایی «رژیم طلایی» در تهران به 87 میلیون تومان رسید.

عبداله علیخانی پخش‌کننده و یکی از تهیه‌کنندگان فیلم کمدی اجتماعی «رژیم طلایی» در گفت‌وگویی کوتاه درباره فروش این فیلم بیان کرد: تا شب گذشته (ششم فروردین‌ماه) جمع فروش «رژیم طلایی» در سینماهای تهران به 86 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

وی درباره وضعیت فروش این فیلم در روزهای قبل ضمن ابراز امیدواری از بهتر شدن وضعیت استقبال مخاطبان خاطرنشان کرد: فروش «رژیم طلایی» در روز‌های پس از تعطیلی یک روزه سینماها (پنجم فروردین‌ماه) بهتر شده است.

 بر اساس گفته‌های علیخانی «رژیم طلایی» در 14 سالن سینمای تهران و 20 شهرستان روی پرده رفته است که هنوز آمار فروشی از سینماهای شهرستان‌ها در دست نیست.

وی پیشتر گفته بود «از آنجا که سال گذشته نسبت به بعضی مسائل به شهرداری معترض شده بودیم، امسال مورد غضب واقع شده‌ایم و از 14 - 15 سالنی که شهرداری در اختیار دارد حتی یک سالن را هم به فیلم "رژیم طلایی" نداده‌اند. به همین دلیل در حال حاضر این فیلم در سینماهایی همچون ملت، رازی و تماشا اکران نمی‌شود و در شهر تهران فقط 14 سالن را در اختیار داریم».

«رژیم طلایی» که به کارگردانی رضا سبحانی است مضمونی طنز در فضای اجتماعی دارد و به موضوع مهریه‌های سنگین و غیرمعقول می‌پردازد. در این فیلم مهدی هاشمی، مریلا زارعی و امین حیایی به ایفای نقش می‌پردازند.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 327
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1,508
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 15,561
  • بازدید سال : 83,004
  • بازدید کلی : 3,676,190